11 produse pe care e bine să le ai în casă în perioada asta

1. PASTE

Sunt versatile, se combină nemaipomenit cu aproape orice din frigider, iar dacă sunt semi-integrale, pe langă consistența perfectă sunt și foarte sățioase!

Pentru cei mici Pastele de la Sesam Strasse vin într-o formă foarte atractivă: literele colorate ale alfabetului. Conțin: Griș din grau dur*, roșii uscate* (1,5%), spanac uscat* (1,5%), toate din agricultura ecologică și necesită aprox. 10 minute pentru fierbere, ceea ce le face practice în orice împrejurare.

👉Vezi toată selecția de paste

2. FĂINĂ

Faina bio semi-integrală de orez de la Ma Vie Sans Gluten,  are un continut ridicat de proteine și poate  fi utilizată și în combinație cu alte  tipuri de făină (precum quinoa sau hrisca) în realizarea de produse de patiserie și pâine. Este de asemenea o sursă importantă de fibre alimentare, cu numeroase beneficii asupra sănătății.

👉Vezi toată selecția de făini

3. ALIMENTE LA CONSERVĂ

Sunt practice, hrănitoare, au termen de valabilitate îndelungat și nu necesită preparare. Gama noastră de la Pan do Mar conține: Salată cu orez și fructe de mareTon în ulei de floarea-soareluiFile de macrou în sos de muștar Dijon. Avem o varietate foarte mare de conserve, de la porumb și sos de roșii și până la fructe de mare.

👉Vezi toată selecția de conserve

4. CEREALE

Cerealele integrale au un conținut semnificativ de fibre în comparație cu cele procesate. În condițiile izolării la domiciliu și a unei vieți mai puțin active este bine ca cerealele să nu conțină zahăr adăugat, în afară de cel natural din ingrediente (din fructe deshidratate de ex.).

Cutia albastră Turtle conține  fulgi mari și crocanți de ovăz, semințe de dovleac, floarea-soarelui, hrișcă, in, mac și chia și îndeplinește toate aceste condiții!

Nu trebuie să vă mai faceți griji pentru ce să serviți zilele următoare la micul-dejun!

👉Vezi toată selecția pentru mic dejun

5. RONDELE DE OREZ

Rondelele cu cereale Sarchio sunt făcute exclusiv din cereale atent selectate fără gluten. Boabele de cereale sunt gătite la abur la temperaturi ridicate, fără adăugare de grăsimi. Ușoare și crocante, sunt un substitut al pâinii și pot constitui o bază pentru o gustar delicioasă. Încercați-le cu miere sau marmeladă pentru mic dejun.

👉Vezi toată selecția de gustări

6. OREZ

Orezul salbatic se numara printre cele mai bune alimente din punct de vedere nutritiv, având cel mai mare procent de Zinc, Magneziu si vitamina B6. Are mai putine calorii si mai putini carbohidrati decât orezul alb, si mai multe proteine si fibra. Se poate amesteca cu orezul obisnuit (alb, brun, rosu sau negru), sau se poate prepara ca si garnitura de sine statatoare.

Pentru preparare, adaugati 3 cani de apa la 1 cana de orez salbatic. Aduceti la punctul de fierbere si micsorati focul, apoi fierbeti linistit orezul 20 sau 25 de minute.

👉Vezi toată selecția de orez și produse derivate

7. LINTE

Lintea este una dintre cele mai importante surse vegetale de proteine, fiind un aliment extrem de valoros în alimentația persoanelor care urmează o dietă vegetariană. Oferă o mulțime de vitamine, minerale, fibre alimentare, poate fi consumată fiartă, ca o garnitură, în salate sau sub formă de supă cremă și poate fi păstrată, fără probleme, pentur o perioadă îndelungată.

👉Vezi toată selecția de linte și produse derivate

8. LAPTE VEGETAL

Băutura vegetală de migdale este un substituent ideal al laptelui de vacă, iar cel de la The Bridge nu are  zahăr adăugat și conține 6% migdale, ceea ce îl face unul dintre cele mai calitative  produse de pe piață la momentul actual. Mai mult decât atât, termenul de valabilitate este mult mai mare.

👉Vezi toată selecția de băuturi vegetale

9. BATOANE

Există riscul să iei în greutate cât timp vei fi blocat la domiciliu. Rolul gustărilor este de a ne potoli senzația de foame și a ne menține ridicat nivelul de energie până la următoarea masă. Există nenumărate variante de gustări dar atunci când dorim să le păstrăm pentru un timp mai îndelungat ideal ar fi să alegem produse cu un termen de valabilitate mai lung. Noi vă propunem batoanele de cereale și fructe de la Baker: cu migdale, afine, caise sau alte combinații delicioase pe care le găsiți pe site.

De asemenea, mai avem și Biluțe energizante pentru momentele în care copiii se vor dovedi mult mai energici ca și tine 🙂

👉Vezi toată selecția de batoane

10. MIX OLEAGINOASE

Un mix care nu mai are nevoie de descriere: miez de nuca; migdale; merisoare- zahar de trestie si ulei de floarea soarelui; caju; nuci Pecan; seminte de dovleac; bucati de nuca de cocos- dextroza, zahar, sirop de glucoza- fructoza, gelatina, sare, amidon; ananas- zahar brun, acid citric; mango- zahar brun, acid citric, clorura de calciu; papaya- zahar brun, acid citric, clorura de calciu; alune; nuci braziliene.

👉Vezi toată selecția de fructe uscate

11. PIUREURI

Piure-urile de fructe Mogli cu afine&zmeura, sau banane&guava&mango au o compoziție similară fructelor din care sunt create, sunt organice și nu conțin zahăr adăugat. În plus, toate vin într-o formă atractivă și ușor de acceptat de către copii și nu necesită condiții deosebite de depozitare ceea ce le face potrivite pentru zilele în care nu aveți fructe proaspete la dispoziție.

👉Vezi toată selecția de piureuri

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *